Felhasználók megtartása

Tarts meg minél több felhjasználót a felhasználói élmény segítségével!

Hogyan csináljuk?

  • A push üzenet a legdirektebb kommunikációs csatorna az ügyfeleiddel. Segítünk ezt kihasználni jól időzített, személyre szabott üzenetekkel

  • Analitikai rendszerünk segítségével pontosan tudjuk követni a felhasználói utakat, így látjuk, hogyan használják a felhasználóid a termékedet

  • Az elemzések után nem csak tanácsokat tudunk adni a termék továbbfejlesztésével kapcsolatban, hanem akár meg is csináljuk

Tartsd fent hosszú távon a felhasználók figyelmét, és növeld az aktív ügyfelek számát!

Push stratégia

Mikor érdemes push üzenetet küldeni?

Push értesítések segítségével könnyen és határozottan irányíthatjuk az ügyfelek figyelmét az éppen aktuális ajánlatunkra. A hatékonyság ebben az esetben az időzítésen múlik. A méréseken alapuló, jól átgondolt push-stratégiának köszönhetően a felhasználók nem tolakodásként, hanem hasznos információként fognak tekinteni ezekre az üzenetekre.

Miben segítünk?

  • Viselkedésminták szerint azonosítjuk a célcsoportot

  • Meghatározzuk, mikor érdemes felkeresni a felhasználót egy ajánlattal

  • Igény szerint küldünk egyedi vagy időzített üzeneteket az ügyfeleknek

  • Akár használat közben, real-time reagálunk a felhasználók viselkedésére, hogy megelőzzük az elvándorlást

Hogyan csináljuk?

Az analitikai rendszerünk segítségével folyamatosan elemezzük a felhasználók applikáción belüli viselkedését. Megvizsgáljuk, hogy melyik funkciókat használják, ahogy azt is, hogy az egyes folyamatok (pl. regisztráció vagy vásárlás) során hol veszíted el őket leggyakrabban. Az így megszerzett adatok alapján fejlesztjük tovább a felhasználói élményt, és tartunk meg minél több felhasználót.

Egy jó termék folyamatosan fejlődik, amihez elengedhetetlen a felhasználói viselkedési minták állandó elemzése

Felhasználói élmény elemzés

Miért éri meg a felhasználói élménybe fektetni?

Növelheted a letöltéseidet

Egy új felhasználó az első benyomás alapján dönt az alkalmazás használatáról, ezért fontos foglalkozni a UX designnal már a fejlesztés első pillanatától.

Megtarthatod a felhasználóidat

Az esetleges hibák és kényelmetlenségek gyros megoldásával javíthatunk a felhasználó élményen, hogy megtarthasd az elvándorlás előtt álló felhasználókat.

Hogyan csináljuk?

A Countly® vagy más analitikai rendszer segítségével elemezzük a felhasználói viselkedést, azaz, hogy a letöltők melyik funkciókat használják, és melyiket nem. Az így megszerzett tapasztalatok alapján teszünk javaslatot továbbfejlesztésekre és az új funkciók kialakítására.

Sokszorozd meg az aktív felhasználóid számát, és növeld az applikációd minőségi forgalmát!

Továbbfejlesztés

Mit nyerhetsz a továbbfejlesztéssel?

Megtarthatod a felhasználóidat

A hibák azonnali kavításával és a felhasználói igények kielégítésével megtarthatod az elvándorlás előtt álló felhasználókat.

Növelheted a forgalmat

Segítünk megtalálni és kijavítani azokat a pontokat, ahol elveszíted a felhasználóidat, amivel az appon belüli vásárlások számát is növelheted.

Tartsd meg a felhasználóidat

Tartsd meg a felhasználóidat

Ugorj be hozzánk egy kávéra, és elmondjuk hogyan.

Telefon
+3630 3544608

Cím
1065 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky u. 35